Калифорнија: када некретнине постану ружичасте
Директно из дивне Калифорније добијамо читаву розе новину. Некретнине оријентисане према социјалном, посебно према женама. Иновативна иницијатива и истовремено способна да помогне делу становништва који се нашао у екстремним тешкоћама. Па да видимо од чега се састоји овај пројекат који је укључивао организацију Нова економија за жене (НОВО).
Пре свега, како је пројекат сачињен и коме је упућен? Кренимо од овога да детаљно анализирамо ову изванредну идеју. НОВО је организација која има за циљ да конкретно помогне женама у тешкоћама, омогућавајући им кров под којим могу да живе. У свету где цена живота све више расте и где је разлика између пола још увек подвучена, деловање удружења ове врсте је стога неопходно.
Пројекат је стога открио осам дивних и супер ефикасних кућа у парку Цанога (Калифорнија). Синдикат, онај између некретнина и социјалног стања, који такође укључује одрживост и енергетску ефикасност.
Један од сувласника компаније која се побринула за ову иницијативу, објаснио је како највећи изазов није толико створити смештај, већ омогућити женама које би га окупирале да уживају у свим удобностима.
Говоримо о референтној групи која живи у стању апсолутног сиромаштва, често са децом.
Али како су изграђене ових осам кућа, тако револуционарних?
Коришћене боје су углавном јасне, како би се омогућило уношење и ширење што више светлости у дом. С друге стране, намештај је у контрасту са белином зида како би се добио већи визуелни утицај.Паркетни подови, као и остали материјали који се користе, евоцирају концепт одрживости. У пројекту нису разматрани материјали који највише загађују, а који се често користе из економских разлога. Јасан знак снажне оријентације према економији зелене градње.
Сваки детаљ је пажљиво изабран, не остављајући ништа случајности.
Свеукупно, осам кућа има сличну структуру и намештај да би се делимично могло амортизовати трошкови изградње. Не мало компанија из грађевинског сектора, али и сектора ентеријера и дизајна одлучило је да допринесе овом пројекту. Укратко, јасан пример како, чак и у некретнинама, постоје заиста узорне иницијативе, које се могу конкретизовати захваљујући сарадњи свих.
Али пројекат се не завршава у ових осам кућа. Циљ је створити прави нови сегмент унутар некретнина, посвећен управо најслабијим сегментима, не заборављајући технолошки напредак и одрживост. Потоње је, наравно, одбило и на еколошком и на економском нивоу, али такође и изнад свега друштвено!
Шта да кажемо, надамо се да ће се овај пројекат проширити и ван калифорнијских граница!
Пре свега, како је пројекат сачињен и коме је упућен? Кренимо од овога да детаљно анализирамо ову изванредну идеју. НОВО је организација која има за циљ да конкретно помогне женама у тешкоћама, омогућавајући им кров под којим могу да живе. У свету где цена живота све више расте и где је разлика између пола још увек подвучена, деловање удружења ове врсте је стога неопходно.
Пројекат је стога открио осам дивних и супер ефикасних кућа у парку Цанога (Калифорнија). Синдикат, онај између некретнина и социјалног стања, који такође укључује одрживост и енергетску ефикасност.
Један од сувласника компаније која се побринула за ову иницијативу, објаснио је како највећи изазов није толико створити смештај, већ омогућити женама које би га окупирале да уживају у свим удобностима.
Говоримо о референтној групи која живи у стању апсолутног сиромаштва, често са децом.
Али како су изграђене ових осам кућа, тако револуционарних?
Коришћене боје су углавном јасне, како би се омогућило уношење и ширење што више светлости у дом. С друге стране, намештај је у контрасту са белином зида како би се добио већи визуелни утицај.Паркетни подови, као и остали материјали који се користе, евоцирају концепт одрживости. У пројекту нису разматрани материјали који највише загађују, а који се често користе из економских разлога. Јасан знак снажне оријентације према економији зелене градње.
Сваки детаљ је пажљиво изабран, не остављајући ништа случајности.
Свеукупно, осам кућа има сличну структуру и намештај да би се делимично могло амортизовати трошкови изградње. Не мало компанија из грађевинског сектора, али и сектора ентеријера и дизајна одлучило је да допринесе овом пројекту. Укратко, јасан пример како, чак и у некретнинама, постоје заиста узорне иницијативе, које се могу конкретизовати захваљујући сарадњи свих.
Али пројекат се не завршава у ових осам кућа. Циљ је створити прави нови сегмент унутар некретнина, посвећен управо најслабијим сегментима, не заборављајући технолошки напредак и одрживост. Потоње је, наравно, одбило и на еколошком и на економском нивоу, али такође и изнад свега друштвено!
Шта да кажемо, надамо се да ће се овај пројекат проширити и ван калифорнијских граница!