Миленијумци су најтежи клијенти: ето зашто

Током година, као што знамо, људске потребе су еволуирале у корак са друштвом. У сваком подручју, у сваком сектору, навике сваког од нас су се радикално промијениле, често мијењане према добним скупинама.

Породичном човеку ће требати, при избору имовине, велика имовина, можда у близини школских зграда или рекреативних објеката погодних за децу. Постојаће неколико објеката који ће привући пажњу старијих који желе да мирно проведу своје године пензионисања и да се определе за некретнине које нису превелике, али удобне и функционалне.

Бенд који још нисмо споменули је онај који ставља читав сектор некретнина у кризу: онај миленијала. Након што су недавно ушли у наш сектор, они се појављују управо због специфичних потреба које они изражавају у односу на остале претходно споменуте категорије.

Истраживање су спровели неки професионалци из индустрије, Американци, а резултати су следећи. Миленијуми су навикли на наручивање и отказивање такозваних јахања и испоруку оброка на својим телефонима, будући да нису навикли да потписују дугорочне уговоре, не могу да виде, из очигледних разлога, своју личну обавезу када се односе са агентом за некретнине.

Став који, иако се чини неважним, у великој мери утиче на односе и пре свега на приступ који се има према хипотетичком саговорнику или самом агенту.

Основни проблем лежи у чињеници да се ово циљно тржиште не може узети у обзир, с обзиром да он представља не-индиферентни појас. Заправо, око 35% сектора некретнина заузимају стране потражње, од стране младих инвеститора. Поред чисто нумеричке вредности, статистика показује да је куповна моћ једног миленијума очигледно виша од могућег конкурента који припада сличном опсегу.

Како каже Келман, стручњак који је спровео ову анализу у првом лицу, неопходно је да се нађе прави начин да се услуга понуде некретнина прилагоди свету на захтев у коме тренутно живимо. Потпуно пријављен на дигиталној скали. Стога ће бити од примарне важности да се агенти организују у разним тимовима, способни да развију консултативни приступ изазовима приступачности, од суштинског значаја за многе купце кућа, обликујући компетентне агенте над свим.

Прекрасан изазов, дакле, комбинира вјештине са хитном потребом да се што је могуће ближе новим потребама које изражава све шири сегмент и истовремено се све више развија.

Још није познато како би се ове склоности могле даље мијењати. Важно је да будемо успјешни, да будемо у стању да предвидимо промјене, а прије свега да их ублажимо на најбољи могући начин. Да бисмо открили нешто више, морамо само да сачекамо време да узмемо свој пут, и да директно разумемо како и колико се тржишни трендови могу променити захваљујући новом сегменту који помера цео свет опеке!

Тражи у Реалигро

 

    рачун Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Podešavanja

      Za bolje korišćenje Realigro sajta, podesite podešavanja za jezik, valutu, kvadratnih metara ili ha ft

      Cет сада Не приказуј поново
    BB