Избор својстава: јер локација утиче толико на старије особе
Чини се да локација имовине обично има двије главне опције: изабрати или најактивније и средишње дијелове града, или периферне. Иначе, када се говори о природи мјеста, потенцијални инвеститори своје одлуке усмјеравају због близине - удаљености од мора или планине.
Међутим, према истраживањима која су објавили главни економисти, за старије људе који желе купити некретнину или као други дом или као дефинитивно мјесто за мирно провођење година одласка у мировину, локација имовине је од темељне важности.
Али који су бројеви ограничени на овај избор?
Говори се о 56% инвеститора који свој избор усмеравају на основу локализације. Поред овог елемента, који је свакако од суштинског значаја, идентификујемо и други критеријум: онај који се односи на приступачност. Чини се да је значајан фактор, у ствари, од суштинског значаја за раније наведене одлуке. Тржиште некретнина у великој мјери овиси о способности инвеститора да јој приступи кроз допринос властитог инвестицијског капитала. Уско повезан са овим концептом је цијена полуга.
Циљ старијих купаца, у ствари, ужива велику финансијску - финансијску доступност, тако да гарантује прилично брз повратак у смислу капитала и, што је мање важно, сужавање распона све израженије потражње.
У овом очигледно јасном оквиру, препоручљиво је идентификовати ставове који воде будуће инвеститоре да изаберу и купе њихов дом из снова, како би њихова анализа могла бити корисна за програмере.
Дефинисано је, треће доба, "растуће" тржиште, јер је све теже разумети навике старијих купаца.
Док је за Милленниалс лакше разумјети њихове склоности, с обзиром да много тога зависи од тренутних трендова, за старије је ситуација дијаметрално супротна.
Нови су у ствари прилике и удобност створени посебно за побољшање животних услова ове старосне групе која изгледа да поново оживи нову младост.
У ствари, ако су раније тише, обично неконтаминиране и екстремно природне области биле у рукама виших инвеститора, сада је локализација концентрисана на културно активним подручјима и такође препуна младих људи.
У анализи територије и могуће имовине која ће бити изабрана више не постоји исти когнитивни објект, пошто су потребе овог циљног тржишта еволуирале.
Значајну помоћ представљају локалне институције, које могу бити гласноговорници и усмјерити интересе купаца, чинећи тако захтјев све хомогенијим како би се некретнинама осигурало пажљивије и поштивање потреба инвеститора.
Разноликост и капацитет предузећа су стога основа територије која омогућава власницима некретнина да пронађу савршену потражњу за све разноликом понудом.
Међутим, према истраживањима која су објавили главни економисти, за старије људе који желе купити некретнину или као други дом или као дефинитивно мјесто за мирно провођење година одласка у мировину, локација имовине је од темељне важности.
Али који су бројеви ограничени на овај избор?
Говори се о 56% инвеститора који свој избор усмеравају на основу локализације. Поред овог елемента, који је свакако од суштинског значаја, идентификујемо и други критеријум: онај који се односи на приступачност. Чини се да је значајан фактор, у ствари, од суштинског значаја за раније наведене одлуке. Тржиште некретнина у великој мјери овиси о способности инвеститора да јој приступи кроз допринос властитог инвестицијског капитала. Уско повезан са овим концептом је цијена полуга.
Циљ старијих купаца, у ствари, ужива велику финансијску - финансијску доступност, тако да гарантује прилично брз повратак у смислу капитала и, што је мање важно, сужавање распона све израженије потражње.
У овом очигледно јасном оквиру, препоручљиво је идентификовати ставове који воде будуће инвеститоре да изаберу и купе њихов дом из снова, како би њихова анализа могла бити корисна за програмере.
Дефинисано је, треће доба, "растуће" тржиште, јер је све теже разумети навике старијих купаца.
Док је за Милленниалс лакше разумјети њихове склоности, с обзиром да много тога зависи од тренутних трендова, за старије је ситуација дијаметрално супротна.
Нови су у ствари прилике и удобност створени посебно за побољшање животних услова ове старосне групе која изгледа да поново оживи нову младост.
У ствари, ако су раније тише, обично неконтаминиране и екстремно природне области биле у рукама виших инвеститора, сада је локализација концентрисана на културно активним подручјима и такође препуна младих људи.
У анализи територије и могуће имовине која ће бити изабрана више не постоји исти когнитивни објект, пошто су потребе овог циљног тржишта еволуирале.
Значајну помоћ представљају локалне институције, које могу бити гласноговорници и усмјерити интересе купаца, чинећи тако захтјев све хомогенијим како би се некретнинама осигурало пажљивије и поштивање потреба инвеститора.
Разноликост и капацитет предузећа су стога основа територије која омогућава власницима некретнина да пронађу савршену потражњу за све разноликом понудом.