Купци предуго купују кућу - то се дешава на тржишту некретнина
Без обзира да ли су људи чврсто одлучни или непрестано неодлучни, постоји неспорна чињеница: купцима нових некретнина треба 124 сата да пронађу свој дом из снова и купе га. На основу анализе на узорку од 2.000 потенцијалних купаца, утврђено је да је потребно више од 10 дана прије потписивања купопродајног уговора.
Али од чега зависи ово скоро драматично повећање времена између фазе пре куповине и стварне куповине?
Генерално, то је став који произилази из основне несигурности. Можда нације у којима је овај феномен концентрисан не гарантују ниво транспарентности који би омогућио инвеститорима да предузму тај корак у потпуном миру и спокојству.
Како продавци могу да се носе са овом ситуацијом? И изнад свега, шта би могло бити рјешење које би им омогућило да сегментирају своје захтјеве како би избјегли ове застале фазе?
Да би се промовисао бржи састанак између понуде и потражње, потребно је укључити што је могуће више детаља у оглас, како би се гарантовао укупан поглед који може створити јасну и лако разумљиву слику за све будуће власнике кућа.
Према статистичким истраживањима, изнад свега, нови Милленниалс, за који знамо да доминирају на глобалној сцени тржишта некретнина, баве се оним детаљима који могу бити крајње дискриминаторни у избору и избору имовине.
Пре него што се определе за некретнину, купци старости од 21 до 29 година посвећују много времена детаљној анализи сваког детаља имовине, у фази пре куповине. Умјесто тога, мање времена се користе у портфељима мушкараца у доби од 30 до 39 година, можда управо због потребе за више времена које се дају и по годинама, али и због одговорности које су ограничене на радну и / или породичну сферу.
Према раније објављеном истраживању, било би корисније за купце, а брже за продавце, да више времена проведу гледајући детаље о имовини, а не физичку посету истих, ако већ на почетку нису сви присутни неопходне услове који дају задовољавајућу слику о предметној кући.
Схватићете да се кључ за све окреће око концепта приањања идеја и конкретизације исте у кући ваших снова.
Несигурна економска ситуација широм свијета, изазвана глобалном кризом, охрабрила је купце из цијелог свијета да одаберу некретнине са критичнијим духом који би, хипотетички, могао задовољити њихове потребе.
Разлог зашто, познати 124 сата времена, који су некада били у могућности да бирају, нису симптом кризе на тржишту некретнина, или немогућности продаваца да се савршено повежу са страном потражње. Али све то произилази из снажне "зрелости" која се шири у портфељима будућих купаца који пре него што направе тако важан корак, желе да се постарају да имају све праве акредитиве за то!
Али од чега зависи ово скоро драматично повећање времена између фазе пре куповине и стварне куповине?
Генерално, то је став који произилази из основне несигурности. Можда нације у којима је овај феномен концентрисан не гарантују ниво транспарентности који би омогућио инвеститорима да предузму тај корак у потпуном миру и спокојству.
Како продавци могу да се носе са овом ситуацијом? И изнад свега, шта би могло бити рјешење које би им омогућило да сегментирају своје захтјеве како би избјегли ове застале фазе?
Да би се промовисао бржи састанак између понуде и потражње, потребно је укључити што је могуће више детаља у оглас, како би се гарантовао укупан поглед који може створити јасну и лако разумљиву слику за све будуће власнике кућа.
Према статистичким истраживањима, изнад свега, нови Милленниалс, за који знамо да доминирају на глобалној сцени тржишта некретнина, баве се оним детаљима који могу бити крајње дискриминаторни у избору и избору имовине.
Пре него што се определе за некретнину, купци старости од 21 до 29 година посвећују много времена детаљној анализи сваког детаља имовине, у фази пре куповине. Умјесто тога, мање времена се користе у портфељима мушкараца у доби од 30 до 39 година, можда управо због потребе за више времена које се дају и по годинама, али и због одговорности које су ограничене на радну и / или породичну сферу.
Према раније објављеном истраживању, било би корисније за купце, а брже за продавце, да више времена проведу гледајући детаље о имовини, а не физичку посету истих, ако већ на почетку нису сви присутни неопходне услове који дају задовољавајућу слику о предметној кући.
Схватићете да се кључ за све окреће око концепта приањања идеја и конкретизације исте у кући ваших снова.
Несигурна економска ситуација широм свијета, изазвана глобалном кризом, охрабрила је купце из цијелог свијета да одаберу некретнине са критичнијим духом који би, хипотетички, могао задовољити њихове потребе.
Разлог зашто, познати 124 сата времена, који су некада били у могућности да бирају, нису симптом кризе на тржишту некретнина, или немогућности продаваца да се савршено повежу са страном потражње. Али све то произилази из снажне "зрелости" која се шири у портфељима будућих купаца који пре него што направе тако важан корак, желе да се постарају да имају све праве акредитиве за то!