Сједињене Државе: након седам година зграде губе удео
„Тржиште за нове домове се мења“ то су речи које обично подстичу будуће инвеститоре. Али да ли су промене увек позитивне? Заиста, често се дешава да ове промене у тржишним варијаблама ограничавају, до те мере да купац одлучи за другачија решења.
Али оно што се дешава у Америци, чини се далеко од негативног за инвеститоре. У ствари, цијене нових зграда су пале за 1% у односу на просјек који је истакнут у првом кварталу 2019. године. Ово смањење, иако може бити ирелевантно, заправо је значајно, с обзиром на то да није било смањења удјела за седам година. део.
Међутим, продаја нових кућа је такође пала, тачно 3% мање него у 2018. години. Понуда се, за разлику од тога, повећала за 5%. Због тога живо тржиште, које, међутим, изазива несигурност код оних који намјеравају инвестирати.
Међутим, мали стручњаци за цијене су већ предвидјели мали колапс цијена. Потражња за новим кућама се заправо хладила већ у другој половини 2018. године, у истом тренутку када су произвођачи почели значајно да снижавају цене и гарантују подстицаје како агентима за некретнине, тако и купцима, који су изразили свој интерес. на нове пројекте у плану.
Међу подстицајима и бенефицијама, могући инвеститори, они који се односе на дизајн, истичу се и привлаче.
Али како се произвођачи тренутно понашају?
Да би цене биле још конкурентније и да би задовољиле потребе купаца, мање партије су дизајниране са мање ажурирања одређених кућа, које се додају тек касније, по изузетно повољним ценама.
Пример је ситуација у Далласу, где су набавке за нове зграде порасле за 15%, већ у првом кварталу 2019. године, посебно за врхунске некретнине.
Предмет смањења су и новчани потицаји, као што су дизајн центри и уграђени шатори, који гарантују опће смањење цијене некретнина на тржишту.
На тај начин, градитељи на крају стављају исти износ новца на мрежу за продају, али, камен темељац ове стратегије, купци могу осјетити да присвајају добро одређеног нивоа и више него повољну цијену.
Стога је приступ тржишту некретнина кључ Волте. У недостатку овог прерогатива, постојала би ограничења и за купце, али и за градитеље - заиста важне продавце. Немогући пример који не треба узети у обзир је онај Сан Јосеа, где проблеми настају због недостатка залиха које могу омогућити потенцијалним купцима да постану део тржишних инвеститора.
Да ли ће се постићи равнотежа између понуде и потражње? То није лако рећи са сигурношћу. Али сигурно је америчко тржиште дефинитивно живо као и увек!
Али оно што се дешава у Америци, чини се далеко од негативног за инвеститоре. У ствари, цијене нових зграда су пале за 1% у односу на просјек који је истакнут у првом кварталу 2019. године. Ово смањење, иако може бити ирелевантно, заправо је значајно, с обзиром на то да није било смањења удјела за седам година. део.
Међутим, продаја нових кућа је такође пала, тачно 3% мање него у 2018. години. Понуда се, за разлику од тога, повећала за 5%. Због тога живо тржиште, које, међутим, изазива несигурност код оних који намјеравају инвестирати.
Међутим, мали стручњаци за цијене су већ предвидјели мали колапс цијена. Потражња за новим кућама се заправо хладила већ у другој половини 2018. године, у истом тренутку када су произвођачи почели значајно да снижавају цене и гарантују подстицаје како агентима за некретнине, тако и купцима, који су изразили свој интерес. на нове пројекте у плану.
Међу подстицајима и бенефицијама, могући инвеститори, они који се односе на дизајн, истичу се и привлаче.
Али како се произвођачи тренутно понашају?
Да би цене биле још конкурентније и да би задовољиле потребе купаца, мање партије су дизајниране са мање ажурирања одређених кућа, које се додају тек касније, по изузетно повољним ценама.
Пример је ситуација у Далласу, где су набавке за нове зграде порасле за 15%, већ у првом кварталу 2019. године, посебно за врхунске некретнине.
Предмет смањења су и новчани потицаји, као што су дизајн центри и уграђени шатори, који гарантују опће смањење цијене некретнина на тржишту.
На тај начин, градитељи на крају стављају исти износ новца на мрежу за продају, али, камен темељац ове стратегије, купци могу осјетити да присвајају добро одређеног нивоа и више него повољну цијену.
Стога је приступ тржишту некретнина кључ Волте. У недостатку овог прерогатива, постојала би ограничења и за купце, али и за градитеље - заиста важне продавце. Немогући пример који не треба узети у обзир је онај Сан Јосеа, где проблеми настају због недостатка залиха које могу омогућити потенцијалним купцима да постану део тржишних инвеститора.
Да ли ће се постићи равнотежа између понуде и потражње? То није лако рећи са сигурношћу. Али сигурно је америчко тржиште дефинитивно живо као и увек!