Миленијалци су узнемирили луксуз

Неколико пута смо у претходним колумнама говорили о феномену „Миленијали“. За оне који их нису следили, Миленијалци су једноставно млади људи данашњице, који новом модом и навикама узнемирују све секторе. Укључујући и тржиште некретнина. До те мере да су се у многим земљама, попут Шпаније или Немачке, примениле бројне интервенције како би се младим инвеститорима омогућило да лакше постигну властиту неовисност о становању.

Па, ако када говоримо о „генерацији З“, мислимо само на мале промене које она доноси у данашњем друштву, грешимо. У ствари, кључни сектор некретнина, луксуз, био је и даље у току управо због овог новог дела становништва. Све одлучнији у друштвеним, али и економским еволуционим процесима. У нашем случају, у данашњој колумни, покушаћемо да анализирамо америчку ситуацију у вези са луксузним некретнинама.
Дакле, ако сте спремни, можемо почети!

Претпостављамо да је чак и луксуз претрпео важне промене. Пре свега у погледу цена. Заправо је луксузни сегмент у неким земљама доживео стварне колапсе у економском смислу. У другима, смањење доступности некретнина на тржишту. Очигледан ефекат, како би се избегла екстремна девалвација цигле. Стога, ако је ванредна пандемија погодила и стуб попут луксуза, нећете бити изненађени ако су промену у великој мери покренули Миленијалци. Да видимо податке.
Ако су раније Миленијалци више волели потписивање најмова, сада у Америци представљају 38% купаца луксузних некретнина. Буквално разбијају идеју предака. Онај који млади људи, али и више одраслих људи прво воле да купују куће по ниским ценама, а затим их обогаћују и модификују тек када постигну снажну економску стабилност.
Али да видимо заједно која су најпопуларнија места за младе инвеститоре. Прво сунчана Калифорнија, а затим Флорида.

Два подручја позната по својој природној лепоти, али и по присуству многих четврти и градова у којима су трошкови живота веома високи. Али изгледа да ово младим људима не представља проблем. Даље, научници су нагласили додатну заслугу Миленијалцима. Она која је најобразованија генерација, захваљујући садашњем економском благостању (упркос кризи). Могућност бесплатног образовања, али и амерички начин размишљања да од малих ногу улажу у будуће колеџе њихове деце, довели су до рођења генерације свесне својих способности. И пре свега жељни да што пре буду независни.

Такође вас подсећамо да су Миленијалци око 72 милиона Американаца, једне од највећих група становништва, која се припрема да зарони у свет рада и преговарања. Како ће се ситуација развијати? Док чекате, остављамо вам ову позитивну поруку коју су нам дали млади дечки, који уче да расту само малим корацима, у луксузним некретнинама! Док чекате да сазнате више, наставите да нас пратите на нашим порталима!

Тражи у Реалигро

 

    рачун Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Podešavanja

      Za bolje korišćenje Realigro sajta, podesite podešavanja za jezik, valutu, kvadratnih metara ili ha ft

      Cет сада Не приказуј поново
    BB